I et interview med Peter Hoffmann blev dette spørgsmål givet:
TV SPIELFILM: Sie haben Tokio Hotel entdeckt. Was ist ihr Erfolgsgeheimnis?
PETER HOFFMANN: Wichtig waren die Persönlichkeiten und die Songs. Dass sie einen Zeitgeist getroffen haben und vor allem eine Aussage hatten, die Jugendliche und Kinder extrem angesprochen hat, weil es ihre Probleme und ihre Welten waren, die da widergespiegelt wurden. Die sind nicht erfunden, wies oftmals geschrieben wurde. Diese Ausstrahlung bekommt man in die Wiege gelegt oder nicht. Man hat sie oder man hat sie nicht, und das ist der Unterschied zwischen einem guten Musiker und einem Künstler.
TV SPIELFILM: Du har opdaget Tokio Hotel. Hvad er din hemmelighed?
PETER HOFFMANN: Det vigtigste var personligheden og sangene. At de har lavet en tidsånd og havde første og fremmest en erklæring henvendt til unge mennesker og børn, det betyder meget, fordi det er deres problemer og deres verden der siden er afspejlet (i sangene red.) De er ikke opfundet, men opdaget. Denne udstråling kan man kun have fra vuggen (noget man er født med red.) man får det aldrig. Enden har man den, ellers har man den ikke, det er forskellen mellem en god musiker og en kunstner!
(undskyld, hvis oversættelsen ikke er så god og direkte. Noget af det gav ikke meget mening i mit hovede)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar