søndag den 25. september 2011

Kaulitz Twins- Radio Hysteria - news

"My father is an assistant producer on HBO, and he looks at and analyzes lists of the popularity of past TV shows and compares them to a test group that are looking at new TV series. He looks broadly at what works with the demo graphic and what will be most successful. Anyway, the news is: He knows I'm a Tokio Hotel fan so yesterday he told me he saw something that I might be interested. On the list of programs that will be broadcast in the spring of 2012, there was a program called something with "Kaulitz Brothers: Radio Hysteria," I do not really remember, but it was included for HBO International, and it was under the category of "Reality TV". I have no idea about what it might be about, but who cares? Awesome course. I write more if I can find out anything. "


På Dansk:
Min far er assistent producer på HBO, og han kigger og analysere lister af  gamle populære tv serie og sammenligner dem med testgrupper der ser nye TV serier. Han ser bredt på hvad der virker med demo grafik og hvad der vil blive mest successfuld. Men altså. Nyheden er: han ved jeg er Tokio Hotel fan så igår fortalte han mig at han så noget der måske var interessant. På listen over programmer der vil blive testet i foråret 2012, der er der et program ved navn "Kaulitz Brothers: Radio Hysteria." Jeg kan ikke huske det, men den er inde under HBO international og den var vist på listen over "reality TV." Jeg har ingen ide om hvad det skal komme til at handle om, og hvad så? Det bare sejt. Jeg vil skrive mere hvis jeg kan finde ud af noget. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar