lørdag den 9. juli 2011

En lille personlig ting - THfreaken

Hej Helene her!
Jeg tænkte jeg lige ville dele en lille historie med jer aliens!
Jeg har efterhånden været fan siden januar 2008, og her den anden dag lagde jeg en lille efterspørgsel ud på facebook og en ting jeg vil kalde personligt.
Jeg sad nemlig tilbage i januar og så tusinde af forskellige videoer med drengene. Lige fra live videoer til fan-made ting. Men specielt en ramte lige midt i brystet!
En live video fra Echo Award hvor da optrådte med Spring Nicht.
Jeg kan ikke forklare hvorfor, men jeg har ikke set den siden den gang..
Jeg ledte og ledte men kunne ikke huske hvad videoen hed... men her i den her uge fandt en sød random person fra malta videoen til mig!!! jeg er evigt taknemlig!
Her er den så:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar